Doprava a platba
Po obdržení Vaší objednávky se snažíme o co nejefektivnější a nejrychlejší způsob zabalení a vyexpedování.
V internetové objednávce Vám bude vždy účtováno jedno balné a doprava jednoho balíku dle Vámi vybraného dopravce.
Ceny dopravy a balného v ČR
Přehled cen dopravy | Platba dobírkou | Platba předem | Kdy bude doručeno / připraveno k odběru |
---|---|---|---|
PPL |
pouze po před.doml. |
149 Kč | druhý pracovní den od odeslání |
Česká pošta - balík na poštu | 149 Kč | druhý pracovní den od odeslání | |
Osobní odběr (Borek 11, Dačice) | 0 Kč | 0 Kč | k odběru ihned |
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Doprava na Slovensko
Na Slovensko zasíláme jakékoliv zboží z naší nabídky přepravními společnostmi PPL a TOPTRANS. Doručení na Slovensko trvá obvykle 3 pracovní dny kurýrní službou PPL (na Slovensku zaváží DHL), 2 pracovní dny přepravní společností TOPTRANS. Při platbě předem převodem vystavujeme fakturu v € a po připsání částky na náš účet zboží odesíláme. Zásilky na dobírku vystavujeme v českých korunách, na Slovensku zákazník zaplatí řidiči dopravní společnosti v € (převod provede dopravní společnost).
Cenu dopravy na Slovensko upřesníme k objednávce a zašleme Vám ji k potvrzení.
Slovenské firmy registrované jako plátci DPH mají fakturovanou cenu bez DPH. K tomu je třeba poslat potvrzení o registraci firmy jako plátce DPH mailem!
Balné
Cena balného je uvedená v ceně dopravného.
Dodací lhůty
Zboží skladem odesíláme většinou v den objednání, ale nejpozději však do dvou pracovních dní.
Zboží na objednání odesíláme do 2 až 3 týdnů.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420 774 600 766, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420 774 600 766.
Možnosti platby
Dobírka:
Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.
Platba předem na účet:
Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky nebo číslo faktury. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.
Platba v hotovosti při osobním odběru na provozovně v Borku u Dačic je možno provést pouze v hotovosti, platební karty neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.
Převzetí a reklamace:
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420 774 600 766, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Zákazník je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.